Cara Pakai Selendang / Shawl Hana Tajima

April 14, 2011

Siapakah Hana Tajima nie? Adakah beliau adik beradik dengan Yuna? Hehe . . Kalau nak tahu pasal biodata Hana Tajima ni, boleh klik kt Abg Naz kita ni >> SINI

Sekarang nie dah jadi trend atau ikutan remaja perempuan memakai shawl ala-ala Hana Tajima nie. Cantek je dia pakai shawl, sangat bergaya. Walaubagaimanapun, kepada remaja-remaja perempuan di sana, jangan lah memakai shawl untuk bergaya sahaja, tetapi dengan niat kerana mengikut suruhan Allah dengan menutup aurat. Okey? :)

Sape yang tak kenal Hana Tajima tu, ha .. ni la dia













(kredit : youtube dan uploader stylecovered)






(kredit: youtube dan uploader HijabDiaries)




(kredit : youtube dan uploader stylecovered)

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images