Saya Dah Bersedia Nak Kahwin

February 25, 2012

Dah lama rasanya aku tak buat entry tentang life aku. Lately nie aku rasa happy sangat bila aku dah bertemu dengan cinta sejati aku. Macam tak percaya dalam Facebook ja aku berkenalan dengan dia. Jodoh kan, memang jodoh kita ada kat mana2 ja. Aku percaya qada dan qadar Allah. Rasanya tak lama lagi kami akan mengikat tali pertunangan ,walaupun hubungan kami terjalin tak sampai setahun pon.


Sebenarnya banyak lagi benda yang kami kena fikir sebelum menamatkan alam bujang kami. Tapi kami dah betul2 bersedia untuk akhiri zaman bujang. Aku pon bukan muda lagi dah 22 tahun pun, kawan2 aku pun dah nikah, yang nak dapat anak pon ada dah. So, tak perlu la aku fikir yang aku ni muda lagi.hahaha.. bajet plak entry aku ni kan :p



Pelik.. Kenapa aku tak sabar nak kahwin?? Firstly lah kan... Dia keja kat Kolumpo nuh.. Dua bulan sekali ja dia balik. Dapat jumpa pon sekali dua ja.  Tau2 ja la cinta jarak jauh ni memang susah kalau tak reti nak sabaq...

Aku tak harapkan perkahwinan yang mewah. Cukuplah sekadar melepasi yang wajibnya akad dan nikah.
Aku lah insan yang paling bertuah jika dia menjadi milik aku yang sah, kerana selama ini hanya itu yang aku harapkan dari orang yang aku cinta. Rasanya tak manis bercinta lama2.. Cinta lepas kahwin orang kata lagi best , sebab kita akan merasa nikmat cinta yang suci bukan cinta nafsu y\sebelum bernikah.

Wahai kekasihku,
semoga perhubungan kita ini di restui Allah serta keluarga kita. Hanya kamu yang berada di hati ini tatkala ini. Aku harap kau pun begitu juga. Aku mencintaimu seadanya sayang.


ampa macam mana dah ready ka nak kahwin?? hehehe.. jom baca entry  Sudah Bersedia Untuk Kahwin?
kalau nak tau ampa dah ready ka tak..hehehehe

p:s: Nervous gila!! nanti dia nak bawak aku pi jumpa parents dia..seriously ketaq lutut ni :/

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images