Segmen : Eh.. Aku pun nak promot blog jugak!!

August 01, 2011

Assalamualaikum wbt.. Sebelum nie saya ada create dua segmen yang tak mendapat sambutan.. But saya tak mengalah.. saya nak buat segmen baru iatu segmen mempromosikan blog2 yang dah follow blog ni atau yang baru saja menjadi followers blog  ni..

Syarat2 dan cara penyertaan tak susah pon :

1. Buat entry dengan tajuk Segmen : Eh.. Aku pun nak promot blog jugak!!
2. Letak header blog cik emma dan linkkan ke entry ini
3. Dalam entry jangan lupa letak :
- Nama korang(Nama ID blog)
- Negeri atau tempat asal korang
- Umur korang
(Semua maklumat di atas penting untuk tujuan promosi)
4. Tinggal link entry korang kat ruang komen entry ini..

Senang kan??

setiap blog akan di senaraikan di sini sebelum di promot....

You Might Also Like

5 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images