Suatu Ketika Dulu Di Facebook...

July 04, 2011

Facebook... Sapa la yang tak tau apa tu Facebook.. Memang ketinggalan zaman laa orang tu kan.. Anak sedara aku yang umur 8 tahun tu pun dah pandai guna Facebook.. Tadi tengah godek2 gambar kat google kan, aku terjumpa la dengan gambar berkenaan dengan Facebook nie.. Tak sangka ekk zaman kesultanan Melaka lagi dah wujud Facebook nie.. Lawak betoiiii.. Sapa la yang reka dialog2 tu.. Jom korang tengok sendiri.. Sekadar  hiburan untuk kita semua...











Sumber Gambar : Google

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images