Lagu Dulu-Dulu Pilihanku...

July 04, 2011

Skemanya tajuk entry aku..hahaha.. By the way aku memang suka dengaq lagu lama2.. Sebab lagu lama2 bagi aku laa kan.. Ada soul tersendiri.. Bukan maksud aku lagu baru tak best.. Setiap lagu tu ada soulnya tersendiri kalau kita pandai menghayati dengan penuh perasaan.. Cehwah....

Antara lagu2 80-90an yang aku suka dan selalu dengar :
(Kalau nak dengar korang tekan jer kat tajuk lagu tu)

Di Takdirkan Bersama- Mac Rahayu
Biar - Elia
Setia Kasih - Haleeda
Hangatnya Cinta - Lyana
Tenda Biru - Desi Ratnasari
Rela - Inka Christie
Segalanya Ku Terima - Illusi
Dilema Rindu - Dinamik

Sebenarnya banyak lagi lagu yang aku minat.. kalau nak listkan memang penuh satu page laa..hahaha.. Nanti ada masa aku update lagi lagu lama2 lain.. Tak salah kan minat lagu dulu2.. Kalau takdak lagu lama, tak kan la ada lagu baru....... Jiwang sehhh lagu dulu2... :D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images