Mengapa dikenang orang jauh...

June 09, 2011

Sungguh jauh dikau pergi...meninggalkan ku sendiri.....

Aku serabut dengan perasaan aku sekarang nie.. Aku buntu, hilang punca dan arah tuju. Kenapa aku tak boleh lupakan dia? Bukan aku memaksa diri aku nie utk ingatkan dia, tapi setiap apa yang aku buat , aku mesti akan ingat dia , seminit pun tak penah lupa.

Sedangkan dia dah jauh dari aku, hati dia bukan lagi untuk aku. Hanya aku yang masih ternanti-nanti....

Mengapa aku perlu membuang waktu. .mengalirkan airmata tanpa di rasai olehnya? ? Sebenarnya sungguh payah aku nak luahkan...... Susah sangat....... Sapa yang berada di tempat dan situasi aku sekarang nie, pasti akan merasainya..

Ya Allah, jika benar dia bukan milikku mengapa Engkau tidak luputkan dia dari ingatan ku. Ya Allah, sungguh perit ku lalui dugaan ini..... Dia pergi tatkala aku maseh perlukannya.....

Ya Allah. .aku mohon padaMu, bukakanlah lembaran baru hidupku ini.....dari mengingati kenangan yang sangat mengguris hati..... Amin Ya Rabaal Alamin..

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images