Tanda Seseorang Sukakan Anda

February 08, 2011

Dalam kehidupan korang
yang gembira dikelilingi
rakan-rakan korang itu,
adakah korang sedar yang
salah seorang dari rakan
korang tu rupanya
berminat dengan korang!
Rupanya si dia tu dah
lama menyimpan
perasaan.. Cuma malu
nak lepaskan..
hahahaha..parah sungguh!

“ Eh? Ya ka? Kita rasa
biasa ja … ” salah!
Memanglah korang tak
sedar.. Sebab korang tak
mengambil peduli
keadaan sekeliling
dengan tekun.. Bak kata
Zizan Raja Lawak “ kita
kena alert !”
“ Oklah.. Macam mana
pulak kita nak tau yang
member kita tu sukakan
kita ?” bagus … Soalan
yang baik … Sila scroll ke bawah..

1. Dia ambil berat dengan
korang.
“ dah makan ka
belum ?” “ dah solat ?”
ayat biasa ambil berat..

2.Dia SMS @ call korang setiap malam.. Sampai nak sembang apa pun tak
tau.. Itupun kalau korang
layan..

3.Dia berusaha
mendekati korang..
Dimana ada korang
disitulah dia ingin ada..

4.Mengikuti
perkembangan dunia korang.Tidak kiralah
sumber itu dari korang
sendiri ataupun dari
ketua kampung korang..haha

5.Dia senantiasa ingin
melihat korang gembira..
Jika korang bersedih,
boring atau takdak mood,
si dialah yang akan
menjadi penghilang duka
korang..

6.Dia akan merasa tidak
gembira jika korang
bersembang dengan
lelaki/perempuan lain.
Jangan terkejut kalau malam
tu dia tak SMS korang!

7. Lihat perbezaan
layanan dia dengan korang
dan member yg lain..
Bukankah dia layan kalian dengan lebih
mesra? Lebih istimewa..

8.
Kalau ada apa-apa
aktiviti, orang yang dia
akan ajak adalah korang
dan ingin menjadikan
korang sebagai senarai.
wajib ada!

9. Cemburunya
mengalahkan orang lain..
Tapi sebolehnya dia tidak
akan menunjukkan tanda
protes itu dengan terlalu
nyata..

Ada pengalaman yang
anda lalui tak
tersenarai kat sini? Mai kongsikan bersama..

Sesetengah orang malu untuk memulakan perhubungan. So perasaan tu terus di simpan..haihh!kalau macam tu melepas la korang. .hahaha


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images