BiCarA hAti ♥

June 02, 2010

emm,cinta nie kadang2 mengusutkan kepala otak....memang tak dinafikan, bila sayang semuanya indah belaka, tp bila hati dah jemu, mula la bagi 1001 alasan...tak salahkan kalau aku sayang dan cintakan dia?? Sejak dia keja ,dia mula tak cukup waktu utk luangkan bersama. But aku tak kisah, aku faham dia sgt. Masalahnya aku tak nak di perbodohkan lagi. Kami jauh...aku harap sangat dia tak tipu aku, selama aku ngan dia, aku tak pernah sesekali terlintas nk tipu dia ,apatah lagi curang..aku sanggup ambik risiko cnta jarak jauh neh sbb aku yakin ngan dia. tp sekarang dia dah ckit2 hilangkan keyakinan aku pada dia.. Ya Allah, jika benar dia tercipta utk aku, panjangkanlah dan kekalkanlah kami..jika dia bukan milikku Engkau berilah aku petunjukMU.. Hanya Engkau Maha Mengetahui..cinta ku pdnya suci..tidak pernah memandang kebendaan serta rupa....

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images