DiA yANg kU ciNtai. .

May 30, 2010

CiNta nie ada pasang surutnya. Lepas aku kcewa dgn Ridzuan aku dpt knal sorang lelaki dalam Ym, cukupla aku knalkan nama dia Shah. Aku mula berkenalan ngan dia masa aku 17thn.. Kira lama jgk persahabatan aku ngan dia, hampir setahun lbh, baru kami buat kptusan utk berjumpa.. After jmpa tu,dia declare nak couple ngan aku. Kira aku pn accept la. Sbb dia dah blh terima aku seadanya.. Perhubungn aku ngn dia lancar,cuma kami jarang berjumpa.. Sdar tak sdar dah hmpir 2 tahun lebih hubungan kami. Hmm, bila dah lama bercnta,mcm2 dugaan la yg tmbul. aku nie lau brcinta serah jiwa xpe, lau bab serah raga nie aku mmg tak berani. Tp tu la yg dia nak. Last day jmpa dia,aku mntk supaya hbungn kami diptuskan dgn baik. Mula2 dia marah jgk, dan ungkit mcm2. Sekarang pn ada la jgk kdg2 dia contact aku lg..ada jgk ajak jumpa.tp aku taknak ar, lgpn dia dah ada pengganti aku. I hope He will be change.

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images