Blog Cik Emma: PiXEL BEADS DESIGN YANG AWESOME !!

12 July 2012

PiXEL BEADS DESIGN YANG AWESOME !!

Assalamulaikum Wbt...

Pixel Beads sudah menjadi salah satu hobi dan kegilaan anak muda buat masa sekarang ni tak kira laki or pompuan cair dengan kretiviti pixel beads ni. Mana taknya dengan warna2 yang menarik dan memukau sudah cukup untuk buat ramai orang mencubanya sendiri. Korang tengok la gambar-gambar kat bawah nie ye . Korang pun mesti terpesona dan nak memiliki pixel beads sendiri, untuk mengisi masa lapang korang ataupun sambil buat bisnes pon boleh.... sangat berfaedah tau...

MIX COLOUR
1000pcs/RM15 include pos, 3000pcs or more FREE POS

BOARD RM20 include POS

RM8 INCLUDE POS



Awesome kan?? murah pulak tu.. memang  baerbaloi...yang tu sikit je. Kalau korang nak jamu mata lagi boleh tengok kat Pixel Beads Bearla , kalau dah berkenan tu boleh la order terus... confirm korang berkenan punyalah :)

juga boleh contact kalau nak order : 0192087988 (Asmaa )

ADD Facebook : Pixel Beads

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma