Blog Cik Emma: Cara Pakai Selendang / Shawl Hana Tajima

14 April 2011

Cara Pakai Selendang / Shawl Hana Tajima

Siapakah Hana Tajima nie? Adakah beliau adik beradik dengan Yuna? Hehe . . Kalau nak tahu pasal biodata Hana Tajima ni, boleh klik kt Abg Naz kita ni >> SINI

Sekarang nie dah jadi trend atau ikutan remaja perempuan memakai shawl ala-ala Hana Tajima nie. Cantek je dia pakai shawl, sangat bergaya. Walaubagaimanapun, kepada remaja-remaja perempuan di sana, jangan lah memakai shawl untuk bergaya sahaja, tetapi dengan niat kerana mengikut suruhan Allah dengan menutup aurat. Okey? :)

Sape yang tak kenal Hana Tajima tu, ha .. ni la dia













(kredit : youtube dan uploader stylecovered)






(kredit: youtube dan uploader HijabDiaries)




(kredit : youtube dan uploader stylecovered)

1 comment:

shera said...

saya memang suka gaya dia bertudung . Dia cantik jugak ^_^

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma