Blog Cik Emma: Bersama Selamanya

20 March 2012

Bersama Selamanya

Assalamualaikum...

Dalam hidup ni banyak sangat dugaan yang kadang2 tu rasa berat sangat nak lalui. Kadang2 hati sakit mendengar cemuhan orang, ya kalau teguran yang membina aku boleh terima. Tapi tak semua apa yang aku nak buat perlu ada campur tangan orang lain. Boleh tertekan jugak aku.

Allhamdulillah, aku bersyukur ada keluarga yang begitu sayang kat aku. Aku tak tau la macam mana hidup aku tanpa depa. Aku mengaku aku banyak bergantung harap kat depa.

Haihh.. macam mana nak kahwin ni sehari dua tak jumpa mak pon aku dah rindu. Walau macam mana pon aku tetap kena berdiri di kaki sendiri. Dah banyak rasanya aku menyusahkan keluarga aku.

Uihh.. panjang lebaq pulak aku cerita hari ni.. dah2 takmo sad2.. tadi petang aku mak, abah dengan kakak aku pi memancing, aku tak mancing pon tengok ja. Mak ngan abah aku memang minat mancing dari dulu lagi.

Inilah Kakak,Mak dan Abah aku.(aku ada 9 beradik semua :))
 Aku makin tembam ^_^

Sebelum balek tadi singgah dulu KR1M :)

Sorry la entry tah apa2. Campoq aduk rojak semua cukup. Hahaha.. Yang pastinya ampa kena tau, ceq ni sorang yang emo perasaannya. :p


-wassalam-

1 comment:

CintaZulaikha said...

jpa jugak kedai rakyat 1 malaysia tu ek,hehhe. kat alor setar nih pon ada 1.

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma