Blog Cik Emma: (PANAS) Johan Gabra Diserang Bini Dalam Radio

25 February 2012

(PANAS) Johan Gabra Diserang Bini Dalam Radio



Siapa yang tidak kenal dengan pelawak terkenal, Mohd Yazid Lim Mohamad Aziz atau lebih dikenali sebagai Johan Raja Lawak yang sering kali mampu membuatkan peminat-peminat tidak kering gusi dengan lawak yang ditampilkan.

Mendengarkan gelaknya yang besar sahaja sudah cukup membuatkan orang ramai terhibur dengan aksi dan keletah lucunya.

Pun begitu, dalam sikapnya yang bersahaja dan kadang-kadang ‘lepas mulut’ dalam mengeluarkan lawaknya, Johan tidak terlepas dari terkena ‘balasan’ dengan lawak sendiri.

Bulan lepas, sewaktu mengacarakan rancangan Riuh Pagi Era, Johan dengan ‘selambanya’ mengatakan sesuatu tentang perihal isterinya, Ozlyn di dalam segmen Sketsa Johan Di Era yang bersiaran dari jam 6 pagi hingga 10 pagi.

Dalam segmen itu, Johan telah membuktikan kekuasaannya di rumah tentang bagaimana menjalankan ‘kuasa’ sebagai seorang suami.

Akibat dari lawaknya, Ozlyn telah ‘menyerang’ Johan secara ‘live’ dengan membuat panggilan ke radio itu setelah mendengar siaran segmen tersebut di rumah dan menyamar sebagai orang lain.

Rakaman suara rancangan tersebut yang terdapat dalam Youtube memang membuatkan penulis tak tahan untuk gelak mendengarkan perbualan antara Johan dan isterinya di mana Johan secara tiba-tiba ‘takut’ dan menafikan cakap-cakapnya sebelum itu.

Mungkin itu hanyalah gurauan antara pasangan tersebut yang sentiasa ingin mengharmonikan hubungan sesama mereka.

Apa-apa pun, rakaman tersebut memang terlalu lawak!

2 comments:

nik rosmawati said...

mmg lawak la.sempoi jea wife johan kan..hehe

fazzlim said...

memang lawak giler la..heheh...

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma