Blog Cik Emma: Gambar Perempuan Kena Raba!! (18SG)

20 December 2011

Gambar Perempuan Kena Raba!! (18SG)


Ishhh.. tengok gambar kat atas.. dah cukup untuk menyifatkan, bukan manusia je yang suka perempuan seksi.. Monyet dengan bintang lain pon suka tau!! sapa suruh hang pakai seksi2 silap2 hari bulan hang kena rogol dengan BINATANG pulak!

Manusia pon ada jugak yang perangai BINATANG kan?? so sudah2 la pakai pakaian yang menjolok mata tu.. silap2 hari bulan hang pulak yang jadi mangsa!!

Ni kenapa pulak nie? pakai tudung kemain litup.. sengaja bagi raba ker kena raba?? Grrrr.... Wallahulam..



Kena rogol?? Manusia BINATANG macam ni belambak2.. Ya Allah.. Sebagai perempuan kalau kita nak kekal suci sampai kite ke alam rumah tangga.. Jaga tingkah laku, cara pemakaian dan cara paling mujarab ingat kedua orang ibubapa kita.. Sanggupkah kita mencontengkan arang ke muka mereka? Jangan terlalu percayakan orang yang baru kita kenal, termasuk boyfriend kita sendiri.. Sematkan sifat malu tu dalam diri kita, Insyaallah perkara2 macam diatas tak kan berlaku .

Perempuan yang baik hanya untuk Lelaki yang baik.. Begitu jugak lah sebaliknya..


Wallahuallam...

sumber image : Pakcik Google

5 comments:

Afiq Afham said...

ya allah..makin menjadi sekarang ni..

A'ishah Kamaludin said...

scarynya...

pasal monyet tu mmg betul, monyet jantan mmg suka ngn manusia perempuan (apakah ayat). pernah ada kes di kampung saya dulu

latest entry

http://thehehslady.blogspot.com/2011/12/sila-kritik-blog-header-thl.html

Ain Dzaya said...

nauzubillah! senang2 je kan...moga fitrah ain sbgai gadis dilindungi..amin..

Eyfa Zalifa said...

anda ditag dlm one ga..join tau..best..hadiah pun banyak n menarik semua..believe me.:)

http://zalifa97.blogspot.com/2012/01/1st-giveaway-by-alyaayep-and-nana.html

Shahir said...

kenapa nak ada boyfriend sedangkan boyfriend pemusnah dara kesucian wanita?jadi couple diharamkan buat selamanya.

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma