Blog Cik Emma: Impian dan Angan Angan Bayi Kecil

17 November 2011

Impian dan Angan Angan Bayi Kecil

"Mak..Bile besar saya nak jadi keluangman tau.."

"Mak.. Bila besar saya nak jadi arnab boleh?"

"Mak.. Saya nak jadi Engineer. Boleh buat bagunan tinggi.."

"Mak.. Saya nak jadi pelakon macam Shaheizy Sam".."My name is Tumulak"

"Mak.. Saya nak tunggang gajah tau.. Gajah kan kuat.."



"Mak.. Satu hari nanti saya nak jadi angkasawan macam Sheikh Muszaphar..Best.."


"Mak.. Saya nak terbang dengan bellon.. Boleh kawan dengan burung.. "

Tengok baby² kat atas tu. Comel² kan? Mereka juga ada impian dan cita-cita di masa mereka dewasa nanti. Tak perlulah di buang mereka merata-rata, di sebabkan kertelanjuran sendiri,anda yang melakukannya sepatutnya anda jugak lah yang membesarkan mereka. Mereka langsung tidak berdosa. Tak mustahil suatu hari mereka akan menjadi seorang anak yang berjaya. So, jangan menyesal jika satu hari nanti anda tak di beri peluang untuk mempunyai anak lagi. Renung²kan.

SILA SHARE ARTIKEL INI UNTUK RENUNGAN SEMUA.TERIMA KASIH

Sumber Gmbar : Wowterbaik

No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma