Blog Cik Emma: Lelaki hidung belang? Euwww..

23 October 2011

Lelaki hidung belang? Euwww..




Assalamualaikum.. Selamat malam readers.. Malam ni tergerak hati nak kongsi entri tentang lelaki hidung belang. Korang tau tak apa maksud lelaki hidung belang ni?? Maksud lelaki hidung belang ni laki yang pantang tengok pompuan, tambah2 pompuan dahi licin.. Alaa senang sebut kaki perempuan la.. Amboi....

Lelaki camni tak semuanya tak reti nak setia, cuma depa pantang ja tengok pompuan cantik2. Hello kalau dah kahwin jangan la nak gatai2 erk, lain la kalau kau tu bujang lagi..hehehe... Dah banyak dah tengok suami orang yang perangai macam nie.. Tengok sekali pandang takpa la jgk.. Ni sampai tengok atas bawah apa kes ???


Lelaki: Hai nak pi mana ni lawa2 ni?
Perempuan : (diam)
Lelaki: Amboi sombong aih kak long ni..cakap pi la ckit bukan luak pon..
Perempuan : Ya bang . Saya nak pi jalan2 nak ikot ka? awww
Lelaki : (Alamak! manusia dua alam rupanya..cabotttt!!)
Perempuan : Bang nak pi mana? mai la teman cekk ..alaaaa..

haha..amek ang.. sekali kena pondan..apa cer der?
 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma