Blog Cik Emma: Ada sesiapa nak combine wat GA or Contest?

01 August 2011

Ada sesiapa nak combine wat GA or Contest?

Allhamdulilah selesai sudah GA pertama aku .. Dan aku sudahpun mengumumkan pemenang2 GA aku.. Tahniah buat mereka yang menang.

Sebenarnya aku cadang2 nak buat GA sempena raya.. Aku ingat nak cari sponsor dan combine GA nie dengan blog si sponsor.. Kalau byk sponsor lg bagus.. Ada tak yang sudi nie? ? Hehehe...klu sudi tinggal2kan lah komen kat bawah tu ek...

Sebelum terlupa aku nak ucapkan selamat berbuka puasa buat semua umat islam.. Aku dh siap masak sambal tumis ayam...

2 comments:

LyaLuna said...

jommmm sy mcm na bwt jeee heehee. smpea raye nak x..>.<

http://yanadimple.blogspot.com/

♥ Cik Emma ♥ said...

Bleh dear..nanti add saya kat fb ok . Kita bincang dlu

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma