Blog Cik Emma: Aku Blogger Baru La Bang!!

18 July 2011

Aku Blogger Baru La Bang!!

Lepak di BANGKU KOSONG™

Assalamualaikum.. Ni pertama kali saya join segmen dari blog BANGKU KOSONG.. Bukan tak mao join sebelum ni.. Tapi tak berkesempatan.. Bila dah ada peluang ni saya pon menjoinkan lah diri saya yang tak berapa nak sempoi ni..hihihihi..


Nama blogger dan nama blog : Cik Emma / Ini cerita aku
Tarikh atau tahun pertama kali berblog : 26 May 2010
Entri paling popular : http://cik-emma.blogspot.com/2011/06/cik-emma-1st-giveaway.html
Widget paling best : widget followers... Tanpa mereka siapa lah aku..
Widget paling tak best : snow gadget colour bagai tu..berat rasa blog nak loading..

Hai korang semua.. Thanks laa sudi terjah blog Cik Emma yang tak seberapa ni .. Cik Emma hargai kunjungan korang semua.. Jom la kita berkenalan.. Tinggai jejak kat komen tau, Nanti Cik Emma terjah blog korang balik yaaa :)

3 comments:

H.J said...

saya terjah cik emma..hak3

HasrulHassan [HH] said...

Salam.
Terima kasih kerana sudi join segmen saya.

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


saya just blogwalking kat sini. baru tahu pasal blog ni..

anyway kalau ada masa, silalah berkunjung ke blog saya.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma