Blog Cik Emma: BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

11 June 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Santai Bersama BEN ASHAARI
http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-jom-kenal-blog-saya.html

kalau nak join jom tengok syarat2 kat bawah :

jom mulakan.. sapa sapa leh join.. tak kira baru atau lama.. Caranya sila buat satu entri ..

Letak HEADER BEN ASHAARI BLOG
Tajuk : BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA
Tulis apa apa saja mengenai blog korang .. tiada had .. khas buat mereka yang akan masuk ke blog korang .. Mintak senaraikan ke dalam blog list ke.. atau apa saja la..
Siap ? Tinggalkan url entri blog korang beserta 'kata-kata pemikat' untuk mereka masuk ke blog korang .. hehehe ..
Tu jer... segera tau ! haaa.. 12 jam saja segmen ni.. Sambil sambil tu , aku akan cari blog yang menaik untuk dipromosi ...


Actually, blog nie di buat secara tak rasmi. Saja suka-suka. Start blogging pada 26 May 2010, kira tambah tolak darab campur semua dekat setahun lebih la jugak.. Pengisian awal dalam blog nie fokus kepada personal life jer.. Pastu lama2 dah mula nak berubah angin, mula buat entry cinta2 gitu kata ko..hehehe.. Kalau korang perasan la kan, dalam blog nie banyak tau ayat2 jiwang karat..nak tau kenapa?? sebab owner nie memang jiwang karat, jiwa sentimental la katakan.. hehehe..

So,kalau saper2 yang berjiwa sentimental macam owner nie leh la jadi followers saya yer...haha... Boleh jugak bertukar-tukar pandangan kan...aper2 pon tak dak aper yang saya harapkan lagi kecuali berharap yang kawan2 blogger yang lain sudi jadi teman saya, bukan dengan nama 'followers' tetapi sahabat....Sekurang-kurangnya ada jugak tempat saya nak mengadu ..ewahhh3..hehehe...

thanks sudi singgah yer... Assalamualaikum WBT :)

2 comments:

solomolo said...

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

Fadzmie Mohamad said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma