Blog Cik Emma: BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU

08 June 2011

BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU


Santai Bersama BEN ASHAARI
http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-jom-kritik-blog-aku.html

Waduh2..grand banget sih segmennya..hehee... jom join join..sampai kul 10 malam nie jer.. jangan tunggu lama2..nanti ketinggalan..rugi oooo.....

jom tengok syarat-syarat nye jangan men hentam jer..hehe :

Berminat ? Jom kita mulakan.. Sangat mudah .. Buat satu entri ...


  • Letak header ben ashaari blog ...
  • Tajuk : BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU dan linkkan ke entri ini ..
  • Tinggalkan url entri di ruangan komen ini ..
  • Tu jer.. tak susah kan ? Ok.. ni AMARAN .. jangan maki atau kritik dengan bahasa kesat ! Sangat tidak bermaruah begitu okeh ?
  • Tutup jam 10 malam ni .. Serbuuuuuuuuuuuuuu.....





oryte..sapa2 yang sudi mai blog nie and kritik sangat la saya hargai... nak mintak pendapat jugak dari kawan2 blogger.....dah setahun lebih saya berblogging nie... tapi masih di tahap nie gak.. apa saya kena mantopkan lagi yer untuk improve lagi blog saya ni..ewahhhh..tnya banyak lakkkk.. kritik jer ape pon...hik3  Yoyo



26 comments:

u.m.i.e said...

suka warna pink :) simple dan senang load :)

Mama Amani said...

erm... blog y menarik...
suggestion dr sy mskkan element spt visual peribadi lg umpp... rasanya...
hehehe...

c u m u h a m a said...

singgah kritik .

simple n nice header. like pink .

NO 29

http//anakgadischot.blogspot.com

jum sesame kritik .

Mama Amani said...

erm... cik emma 4lo u too.. :-)

Princess Feyqa said...

salam, no 40 dtg!

blog ni simple ok la tu :) loading pun cepat hehe tp tulisan kt comnt if kecik sket mst kiut hehe

jom kritik blog burux saya hehe

CiK EmMa said...

@Princess Feyqa
Thanks fyka..akan di perbaiki..hehe

anna itoshi said...

loikkee.. nice..

CiK EmMa said...

@anna itoshi
tq :)

ketabahan hati wan ! said...

blog comel n simple ^^

follow kamu juga ^^

CiK EmMa said...

@ketabahan hati wan ! terima kasih :)

yaya mongeks said...

nice blog..warna yg cntik... pink,putih n hitam... nice aje.. hihihi...

no.9

zety madu said...

cantik ni..
template palin cun..
blog kemas..

dr:143

http://maduheart.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-ajak-kritik-blog-aku.html

Nadya O'Conner said...

Nombo 28 melaporkan diri..:)

penat nak sampai blog emma ni..hehe..:)

ツ Ben Ashaari Ajak Kritik Blog Nadya ツ

Miss Ran said...

Missran dari no 15 datang mengkritik

Terima kasih kritik…akan sy upgrade mne kurg


background tu agak meriah

lepas tu tulisan besar sgt...tepi2 penuh tulisn je

tu je=)

Nurulhuda said...

Hi , Happy to drop by 142 :)
Background cantik n blog yang kemas :D

Alya Esprézzo said...

cakk cakk ! alya dtg nieeeeee...hehe blog pink hitam, hahhaa cun ! tp ape kate kalo bloglist tu buat scrolldown punya so tadela berjela smpai bwh..blog senang loading, btw happy blogging :D

jom kritik blog alya, No.133 :)

http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/ben-ashaari-ajak-kritik-blog-aku.html

NoRa DaDiLLa said...

comel dan sweet... suka..=))
komen saye pulak ok...
dr no 158...;P

NoRa DaDiLLa said...

comel dan sweet... suka..=))
komen saye pulak ok...
dr no 158...;P

solomolo said...

loading > laju
susun atur > menarik
font > ok
warna > sedap mata memandang

172...

kim heeruul said...

susunan semua ok..nice blog..^^
Gua No.42...^^

Azzah said...

no 51 datang.comel sangat.loading pun cepat..

mieya atiera said...

blog da oke da.. cume, width kat bhagian post tu perlu diperlebarkan lagi :)

Mrs. Farhan said...

background sgt2 cantek. senang nak loading pulak tu. =)

Saya no 118. Saya FOLLOW awak.=)

cik Ida said...

suka blog anda.. pinky black.. nice!

salam kenal dari no.75

http://idafirdausi79.blogspot.com

nurul atiqah said...

suka blog ni. pink <3

Nur Edrina said...

blog nie simple + menarik + tersusun kemas .... terbaikk lah ! ^^

iamFyna (^^,) [ NO. 66 ]

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma