Blog Cik Emma: Tutorial : Tab hidden shoutbox

24 May 2011

Tutorial : Tab hidden shoutbox

Asas aku buat macam ni adalah untuk memudahkan rakan blogger atau yang baru berjinak-jinak nak menjadi blogger memilih tab yang bersesuaian dengan template..dulu aku punyala susah nak mencari tab yang sesuai untuk template blog aku..so tadi aku kerjakan mata dan tangan serta seluruh anggota badan.. kumpulkan semua tab-tab hidden shoutbox ni..itupun ada yang aku belum jumpa, jadi yang ini je lar yang aku mampu share dengan korang.






Pelbagai warna korang boleh pilih, float kiri dan kanan..tunggu apa lagi, rembatla..haha..kepada sesiapa yang ada buat tab shoutbox sendiri, especially animated, apa salahnya korang tinggalkan link tab tu di ruangan komen..sharing is caring right ? kalau yang belum tahu macam mana nak change tab lihat tutorial nie Float shoutbox.


No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma