Blog Cik Emma: SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER bersama BEN ASHAARI ...

24 May 2011

SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER bersama BEN ASHAARI ...




wahh..abg ben buat segmen malatop da bomb lagi..Nasib cek sempat join..


FILEM !! Memula nak watak dulu.. hahahaha ... cuba korang bagitau kat penerbit ( blogger yang bakal buat cerita mengenai filem tersebut ) , mengapa korang memilih watak dalam filem tersebut... hehehe..










Saya pilih filem NUR KASIH. saya nak bawak watak Nur ..hehe.. kenapa saya pilih watak Nur??
sebab keperibadian Nur tu, dia seorang yang lembut, sopan santun dan penyayang, macam saya jugak la..hehehe.. dan lagi satu ofcourse la sebab dapat bergandingan dengan heronya Remy Ishak....wahhh..jauhnya berangan .....

6 comments:

OnE_nIeZuKa said...

hye..
anda terpilih dalam watak cerita PIRATES OF CARRIBEAN(version oneniezuka)..

http://oneniezuka.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

fRaMe+LenSeS said...

Nadh dah ciapkan entry.. ni ceta Nadh.. Kamu salah satu watak tau. :D

Nadh wat cita Pirates Nur Kasih

Abdul Farique said...

Assalam Cik Emma , AF pilih cik Emma sebagai watak heroin dalam entry filem Nur Kasih AF ^_^

http://jai-diari.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

Abdul Farique said...

sorry2 silap link .. ini2 .. nah Cik Emma ^_^

http://www.abdulfarique.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

L.a.n.u.n j.A.L.a.n.a.n said...

anda d taq
http://lanunjalanan.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

ain dzaya said...

wussh!!
jelez!jelez!
dah jadi artis skg..
dpt byk skrip baru
ngee~

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma