Blog Cik Emma: Pencarian Bloglist By Cik Emma

20 May 2011

Pencarian Bloglist By Cik Emma



Assalamualaikum.

Hari ni, saya nak mencari blog-blog yang akan menjadi bloglist saya.

Sambil-sambil promote blog tu. Tak salahkan buat macam tu. Jadi siapa nak ikut, jom tengok syarat2 berikut.


1. Letakkan header cik emma. (Wajib )

2. Follow blog supaya senang update entri baru saya.

3. Buat Entri Bertajuk ::: Pencarian Blog Kemas,Comel dan Berinfomasi Oleh Cik Emma

4. Pencarian Blog ada 3 kategori ::: Pertama : Blog Kemas …Kedua : Blog Comel…Ketiga : Blog Berinfomasi. Jadi korang boleh pilih kategori apa yang korang nak masuk. Supaya senang nak saya pilih. ( Wajib )

5. Setiap kategori, hanya akan dipilih 10 blog sahaja.

6. Linkkan entri anda dekat sini beserta kategori yang dipilih.

Ni hanya pencarian blog untuk dimasukkan ke dalam bloglist Cik Emma sahaja dan review blog yang terpilih.

Tarikh Tutup : 1 JUN 2011
TEPAT PUKUL 12AM


7 comments:

miss nadya said...

alhamdulillah..ciap sudah..:)

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/05/pencarian-blog-kemascomel-dan.html

Nurulhuda said...

I'm Joining :D

http://citationlife.blogspot.com/2011/05/pencarian-blog-kemascomel-dan.html

☀ Izzaty Hedry☀ said...

join..:)


http://cekedismanis.blogspot.com/2011/05/pencarian-blog-kemascomel-dan.html

faizlaster said...

terjoin..^^

http://faizlaster.blogspot.com/2011/05/pencarian-blog-kemascomel-dan.html

Nur Naimah Nashreen said...

saye join ! yeyey !

kategori pertama: blog kemas
http://eimareen89.blogspot.com/2011/05/pencarian-blog-kemas-comel-dan.html

afeeyra CORNETTO said...

emma !!!! eyra daa joen ney !!! :'))

http://snowcakesyummys.blogspot.com/2011/05/pencarian-blog-kemascomel-dan.html

✿.。M.C 。.✿ said...

MC joiiiiiiiiin jugak..(^_^)

klik cni ea... http://mumlittlemonster.blogspot.com/2011/05/pencarian-blog-kemascomel-dan.html

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma