Blog Cik Emma: Bila Bahagia Hanya Seketika..

16 May 2011

Bila Bahagia Hanya Seketika..

Tiada apa yang kita mahu selain kegembiraan dan kebahagiaan dalam hidup.. Mustahil tak ada orang yang nak bahagia.. Setiap perkara yang trjadi memang kita tak pernah terduga.. Bila sepatutnya kita rasa kita akan bahagia dengan pilihan kita, pilihan kita tak salah. Sebaliknya pulak bila kita dah kehilangannya....

Percayalah dengan kuasa dan takdir Allah.. Orang yang sabar dengan dugaan Allah pasti akan bertemu dengan kebahagiaannya.. Aku menaip entry ni terus dari hati aku.. Di mana aku tahu aku tidak keseorangan. Allah sentiasa mendengar doaku..

Kesunyian mengajar aku untuk lebih berdikari tanpa mengharapkan belas kasihan orang lain.. InsyaALLAH.. Nawaitu yang baik pasti akan di balas dengan kebaikan..
semoga ada yang lebih luhur untuk mengerti dan menerima aku..


aku hanya insan biasa..yang penuh kekurangan dan tak pernah lepas dari kesilapan..tapi di sudut hati ini masih tersimpan rasa untuk dicintai..

No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma