Blog Cik Emma: Aku teringin..

10 April 2011

Aku teringin..

Sesekali kurasa teringin melewati hatimu yang dingin mendengar keluh resah semenjak kau kehilanganku..
Ingat lagi tak bait2 lirik lagu Teringin yang dinyanyikan oleh Shima..

Lagu nie ada kena mengena ngan aku, sebab aku masih berharap lagi agar si dia dapat menerima aku kembali. Tapi apa boleh buat, orang dah tak sudi ,bukan kata nak tengok, nak menoleh pun tak sudi.

Hmm, kadang-kadang aku teringin jugak nak rasa happy macam orang lain , aku tumpang senang kawan-kawan aku ramai dah yang bertemu jodoh . Allhamdulillah. Aku masih menanti ,bila pulak hari bahagia aku tu akan tiba. Aku sabar menanti ...

Semoga Allah beri aku kekuatan utk hadapi dugaan hidup ini dengan sabar, dan semoga bila aku bertemu insan yang menyayangi aku ,aku tak akan berpaling dari-Nya . . Amin

bila sepi itu datang , aku merasakan aku perlu teman yang sudi menerima aku seadanya ,tetapi aku lupa.. aku lupa Dia masih menyayangi aku, tak henti2 mendoakan kebahagiaan aku.. Ya Allah ,ampunkan aku kerana aku melupakanMu yang tak pernah melupakanku...aku yakin padaMu Ya Allah, suatu hari nanti kebahagiaan pasti menjadi milik aku

2 comments:

apik pehe said...

takot dah dengan telur2 ni..

CiK EmMa said...

@apik pehe
Taw xpa..bahan2 yg di guna buat telur tu pn xelok nk di makan

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma