Perempuan Mengejar Lelaki?

March 04, 2011

Haiishh..buruk betoi kan bila perempuan terkejar2 orang lelaki. Zaman sekarang nih dah byk perempuan yg mengejar si lelaki, bak kata pepatah ''ibarat perigi mencari timba''.

Tak salah kalau perempuan mahu memulakan dulu, tapi nampak kurang elok la chek oii.. Tapi tak di nafikan ada lelaki yang malu nak mulakan langkah pertama, punyalah penat si perempuan nih bagi hints, tu pun tak paham2 lg kerr? Ishhh...slow motion aehh..haha.. Si perempuan nih pulak terpaksa laa memulakan dulu...malu ! Segan ! Tapi dari byk yang aku tengok la nih, ramai pmpuan yang tatau segan..

Astaghfirullahazim.. Lancangnya mulutku berbicara! Bukan apa, nih di atas pendapat aku yg mana aku tengok sendiri, adik-adik yg baru berbelas-belas tahun dah pandai nak mengorat orang lelaki, tatau la mana pegi sifat malu diaorang tu..
Wahai adik-adik ,akak nih sebagai seorang pmpuan mcm adik, hanya nak nasehat. . Pentingkan dulu pelajaran. Nak bercinta tu tak salah, tapi jangan terlalu menjadi murahan di mata lelaki. Biar kita jual mahal ckit tak perr ,ada jodoh tak pi mana aehh...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images