Blog Cik Emma: Aku sudah gila...

11 March 2011

Aku sudah gila...

~Assalamualaikum warahmatulah hiwabarokatuh... salam jumaat buat semua bloggers. Sewaktu aku update entry ini ,aku sedang berada di sebuah gerai mamak , tak boleh nak balek rumah, hujan lebat , al maklumlah naek moto saje. Hehehe.. Dan lagi aku buka handphone and buat entry baru.

Aku sudah gila? Kenapa aku gila ekkk? aku gilakan kau lah wahai sayangku ,hahaha..
Ada la jugak aku gilakan seseorang ,tapi sayangnya ,aku saja yg tergila2 kannya.. wahaha. Bukan pasal CINTA GILA yg aku nak cerita , aku nak habaq mai nih, aku memang gila, addicted sangat nak berblogging , tak sabar rasanya nak ada laptop , boleh aku update hari2 blog aku nie, dah tak larat nak taip entry dgn handphone cabok aku nih. Haa! ada orang nak sponsor tak??hahaha...

By the way berblogging nie menjadi hobi aku sejak tahun lepas. Jujur aku cakap, aku berblogging nie bukan sebab nak cari duit sampingan , aku sekadar minat2 saja. So , dah aku tengok ramai kawan bloggers yang lain pakat letak nuffnang ,aku pun letak , earning baru RM0.75sen ,kelakar gila..wahaha.

Baru-baru nie aku daftar and letak pulak banner Heartbeat, sama dengan jer ngan Nuffnang aku, tak dapat sambutan pun. Lagipun trafik blog aku kurang, tak macam bloggers lain.

Even though , aku tak kesah pun pasai semua tu, yang penting blog nie la tempat aku meluahkan segala rasa hati aku, tanpa blog nih aku rasa sunyi.. wakaka emo plak dah..

Okay lah, hujan pun dah surut.....sampai ketemu lagi ya , permisi :-D
 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma