Blog Cik Emma: Aku dah serik nak bercinta..

18 February 2011

Aku dah serik nak bercinta..

Assalamualaikum wbt readers tersayang. Haiih dah berapa hari badan tak sihat ja nie.. Saya selesema cikgu..haha. Maybe cuaca terlalu panas kot, sebab tu macam2 penyakit dok mai.

Aku tak ingin nak bercinta lagi?
Biaq betoi?hahaha.
Tak dak orang la dalam dunia ni tak mau bercinta, yang jenih suka kaum sejenis pun leh bercinta,apakan pula aku yang normal nie.
Buat masa sekarang, aku sedang mengenal hati budi seorang jejaka berasa dari Perlis. Jauh tak? ?hehe. Jarak tak jadi masalah,kalau kita saling setia dan memahami.

Cam mana aku boleh jatuh cinta dengan dia?? Ofcourse la sebab dia baik, dia jenih tak suka amik kesempatan, walaupun kadang2 perangai dia pelik,aku tetap sayang dia. Buta betoi cinta ni kan.ahakz.. Apa2 pun yang penting aku harap dia boleh terima aku seadanya. Tak kisah walau perbezaan umur aku dengan dia terlalu banyak, tapi persefahaman antara aku ngan dia lebih penting.

Aku harap perhubungan cinta yang terbina antara kami berdua tak kan berakhir dengan sia2. Walaupun dia bukan yang pertama dalam hidup aku, aku harap dia akan jadi yang terakhir buat aku.

I Love You So Much.

No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma