Blog Cik Emma: Sekarang aku sedar apa makna cinta...

28 January 2011

Sekarang aku sedar apa makna cinta...

Assalamualaikum bloggers!
Tadi sempat pi amik angin kat pantai dengan akak and anak sedara tersayang.

Bila dok kt tepi pantai td ,duk renung jauh ke laut, aku tersedar sesuatu. Betapa cintanya Allah kepada hambaNya, dengan mencipta laut dalam yg terbentang luas ,langit tinggi yg sangat indah.
Aku mula sedar, walaupun orang yg aku sayang meninggalkan aku, tetapi aku tetap punya cinta Agung dari Allah yg akan kekal sampai akhir hayat aku.

Emotional sgt aku hari ni, aku dapat tau yang ex-bf aku dah dpt pengganti baru dlm hdup dia, walaupun baru dua minggu berpisah. . Wow..cepat betoi..

Aku rasa marah jgk kat dia, tp semua jadi sebab salah aku sendiri.
Mungkin sudah suratan takdir, dia tercipta bukan untuk aku.

By the way, aku tanak sedih2 lagi aku akan cuba buang sifat emotional aku ni, my beloved sista byk nasihatkan aku, be strong!!

Aku kena sedar maseh ada lagi orang yg sayangkan aku.. FAMILY AKU YANG TERCINTA.
terima kaseh byk2 . I love u all so muchhh :)

No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma