Blog Cik Emma: 1Malaysiasms

23 December 2010

1Malaysiasms

Program ini ialah Program
1Malaysiasms
dibawah syarikat GlobalSurf
Sdn Bhd.
Kalau anda join saya
sekarang, saya pasti
anda akan berterima kasih
dengan
saya nanti.
Bagaimana nak join? Senang
je....hanya guna
handphone sahaja.Dengan
cara sms.

Untuk anda mula menyertai
saya dengan
program ini dan anda pun
nak akaun
anda seperti akaun saya, sila
ikuti
langkah-langkah dibawah :
Langkah 1
Taip di handphone anda :
1M jarak REG jarak
60175574278 jarak Nama
Penuh Anda
hantar ke 36553

(Note: 60175574278 adalah no
penaja anda,
jangan ditukar kepada no
anda)
Langkah 2
Bila dapat maklumbalas dari
server company
tentang ID dan password
untuk akaun anda,
sila taip pula maklumat
dibawah untuk aktifkan
akaun anda tersebut :
ON Jarak 1MACC
Hantar ke 36553

Lepas tu, log in ke akaun
program anda di
www.1Malaysiasms.com dan
masukkan
profile anda.
Lepas tu, klik kepada
bahagian
"Incentives" dan lihat berapa
income
anda yang anda bakal hilang
jika anda
tak update sekarang di
bahagian "Bonus lost".
Apa yang boleh saya katakan
kepada anda
ialah join FREE dulu, lepas tu
tengok
apa yang terjadi kalau anda
tak upgrade sekarang!

No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma