Blog Cik Emma: Tidak Akan Berubah Perasaan Aku Terhadap dia

11 October 2010

Tidak Akan Berubah Perasaan Aku Terhadap dia



saya tetap sayang awak


Aku tahu sikap dia memang begitu..pandai bermain kata..

andai ditakdirkan, aku tidak mahu perasaan ini berubah walaupun sesakit mana pun..

walau terpisah sekali pun, aku tidak mahu perasaan aku terhadap dia berubah..
biarlah orang kata itu hanya dunia semata-mata...suka hati aku la perasaan aku...kan?

ada yang cakap berpada-pada la bila kite bercinta dalam dunia ni, bukan bleh bawak ke mati pun..
tapi bagi aku, apa yang berlaku dalam hidup aku selama ni, sangat bermakna bagi aku...sebab plot hidup 'kita2' ni memang berbeza dengan yang orang kat luar sana tu...btol tak ceq?.hahaha



No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma