Blog Cik Emma: Pesanan Untuk Awak Yang Paling Saya Sayang..

11 October 2010

Pesanan Untuk Awak Yang Paling Saya Sayang..

Andai satu hari nanti kita gaduh, awak marah la saya, saya terima


Andai awak dah tak suka saya, awak bagitau je saya..saya janji tak kan marah awak

Andai awak dah btul2 benci saya, awak buat la apa pun yang awak suka...saya tak kisah...

& andai satu hari awak nak saya pergi dari hidup awak, saya rela...asalkan awak bahagia bersama orang yang awak suka...

Mungkin, bila awak rindukan saya, awak akan ingat kenangan kita bersama...

Mungkin awak akan cari saya..

Tapi Saat tu..saya dah tak ada lagi....

Tapi saya nak awak tahu yang awak tetap dihati saya...

Bukan untuk sementara, tapi selamanya....

Saya Sayang sangat2 kat awk...

awak tahu awak sapa kan untuk saya...

No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma