Blog Cik Emma: Cinta Tak Semestinya Memiliki

27 October 2010

Cinta Tak Semestinya Memiliki


Betol sangat pepatah tu..mcm kena je dengan Ma.
Orang kata awal bercinta memang indah, tapi bila dah jemu ada je yg tak elok tentang pasangan.

Hmm..betol lah cakap orang, klu sayangkan seseorang jangan sampai kita sendiri yang merana. Berpada-padalah. Asam garam percintaan bila pasangan kita mula berubah, even pun perkara tu tak pernah berlaku sebelum ni. Tapi sekarang macam-macam yang timbul, pasangan dah tak belai kita dengan rasa kasih-sayang yg mula2 kita dapat rasa dulu.
Ma suka lirik lagu 1001 cinta nih..


Kata orang cinta itu memang
buta
Kadangkala cinta itu
menyakitkan
Tapi sayang semua tak peduli
Sungguh malang kalau jadi
hamba cinta
Kata orang cinta itu
mengasyikkan
Kadangkala sampai kita lupa
diri
Biar apa halangan tak
dipeduli
Demi cinta lautan api
diseberangi
Cinta cinta cinta cinta
Yang paling asyik
Siang jadi malam
Malam sudah jadi siang
Rindu rindu rindu rindu
Semuanya rindu
Janganlah sampai diri
Terbelenggu
Kata orang cinta itu memang
bosan
Apalagi kerapkali jatuh cinta
Tapi awas jangan jadi hamba
cinta
Kelak nanti diri sendiri yang
merana..


P/S: bercintalah berpada-pada, usah serah segalanya, turut hati turutkan rasa, diri sendiri akan binasa

No comments:

 
Copyright© All Right Reserved by Cik Emma